dissabte, 3 de juliol del 2010

Presentació

Aquest bloc l'he creat per tal d'exposar les meves visions i percepcions sobre la realitat que m'envolta. Pot ser que alguns cops m'equivoqui i no tindré cap problema en acceptar els meus errors, això sempre hi quan trobi una bona justificació que em porti a canviar la meva manera de pensar.

És possible que alguns cops no justifiqui els meus arguments de manera suficient, però la formació adquirida durant els darrers 7 anys m'ajudarà a resoldre qualsevol pregunta que se'm pugui plantejar i per tan aportar les dades necessàries per aclarir-ho.

Els temes a tractar seran diversos, però tots relacionats en major o menor mesura amb la ciència política,però posant èmfasis la immigració, eleccions, conflictes armats, gestió pública i bàsicament actualitat política que pugui anar sorgint.


Un cop feta la presentació només espero que la meva visió pugui aportar alguna cosa a la societat, o almenys fer dubtar dels paradigmes de cadascú amb els quals observa la realitat. Sencillament exposar un punt de vista per intentar canviar l'actitud i la mentalitat de la gent enfront diverses temàtiques.

Moltes gràcies i espero que algú ho llegeix-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada